سویق برنج دوریان

۵۱,۰۰۰ تومان

 

تحویل سریع ضمانت کیفیت کالا بازگشت کالا با شرایط تنوع پرداخت

موجود

شناسه محصول: 0162810921470010 دسته: برچسب: , ,

توضیحات

سویق برنج دوریان

سویـق یـک روش طبـخ نباتات به خصوص غـلات و حـبـوبـات است کـه کیفیـت مـواد غـذایـی را تـا بـالاتـریـن حـد مـمـکن نگهداری می کند.

در این روش آرد ماده ی غذایی تفت داده می شود. بیان تفاوت بیـن سویق نـخود و آرد نخـودچـی این برتری را واضـح تر نـشان می دهد.

برای تهـیـه آرد نخودچی بایـد ابتـدا نخـود را چند مـرحـله خیساند یا پخـت و آب آن را تخلیه کرد و سپس آن را تفت داد و آسیاب کرد.

در فرآیند پـخـت بـا آب، ارزش غـذایی مـاده ی جـامـد در آب تـخلـیـه می‏شود. این اتفاق در فرآورده های حیوانی حدود ۵۰درصد است.

به همین خاطر ارزش گوشت و آبگوشت تقریباً باهم برابر است. اما در فرآورده های گیاهی درصد بالایی از ارزش غذایی در آب مطبوخ تخلیه می شود. از این رو است که در بسیاری از روش های تجویز دارو از عصاره جوشانده این فرآورده ها استفاده می شود.

در تهیه نخودچی ارزش غذایی نخود در همان آبی است که پس از خیساندن یا طبخ دور ریخته می شود. اما برای تهیه ی سویق نخود، ابتدا باید نخود را تمیز و سپس آسیاب کرد و تفت داد.

در این فرآیند ضمن حفظ ارزش غذایی، مزایای طبخ مثل آزاد شدن قندها به آرد اضافه می شود. این مقایسه در مورد گندمک با سویق گندم و بقیه ی حبوبات و غلات صادق است.

از دانه‌های مختلف غلات، حبوبات و هسته میوه‌ها یا برخی از خود میوه‌ها و تره‌بارها، سویق‌های متنوعی تهیه می‌شود. مانند سویق گندم، سویق جو، سویق برنج، سویق نخود، سویق عدس، سویق سنجد، و سویق‌های تهیه شده از سیب، کنار، کدوتنبل، دانه انار و خشخاش.

گاهی سویق‌ها را با هم ترکیب می‌کنند: مثل سویق گندم و جو. سویق گندم، سویق جو، سویق گندم و جو (مخلوط به نسبت مساوی) و سویق کامل (ترکیبی از سویق‌های جو، گندم، عدس و سنجد) که جزء مهم‌ترین سویق‌ها هستند.

خواص سویق برنج

آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌های بسیار زیاد موجود در سویق برنج می‌توانند باعث نابودی و توقف رشد سلول‌های سرطانی شوند و خطر ابتلاء به آن را کاهش دهند.
سویق برنج بهترین چاق کننده برای افرادی است که به علت بیماری لاغر شده اند.
سویق برنج برطرف کننده اسهال و گشاد کننده ی روده ها است.
سویق برنج برای درمان اسهال شدید مفید است.
سویق برنج با روغن زیتون، گوشت را در بدن می رویاند و استخوانها را تقویت می کند.
سلامت پوست و مو، رفع خستگی، تقویت قوای جنسی، تقویت عمومی بدن و رفع ضعف عمومی، تقویت مو و کمک به رفع ریزش مو، تقویت دستگاه گوارش و مؤثر در تنظیم وزن بدن از خواص برجسته سویق برنج می باشد.
سویق برنج به دلیل دارا بودن فیبر غذایی بسیار بالا، عملکرد مناسبی جهت رفع لاغری شدید دارد. دقت نمایید که اگر این محصول قبل از غذا استفاده شود تا حد بسیار زیادی جلوی اشتها را میگیرد و لاغر کننده است. اما بیشتر برای چاقی و همراه و یا بعد از غذا استفاده می شود. افرادی که به دلیل بیماری دچار لاغری مفرط هستند روزانه این محصول ارزشمند را استفاده نمایند.

روش مصرف

– ناشتا دوقاشق غذاخوری بصورت خشک میل شود.
– به صورت مخلوط با خرما، شیر و عسل یا با عسل و روغن بصورت حلوا
– جهت درمان روزی دوبار و در هر مرتبه 2 تا 3 قاشق غذاخوری قبل از غذا استفاده شود. بهتر است سویق را به صورت خشک استفاده نمایید. برای اثربخشی درمانی سویق، بهتر است 40 روز مصرف مداوم داشته باشید.

توضیحات تکمیلی

وزن 9 کیلوگرم
ابعاد 45 × 32 × 17 سانتیمتر
وزن هر عدد

200 گرم

تعداد در هر کارتن

35 عدد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سویق برنج دوریان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…